به گزارش ایرنا محمد قاسمیان روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز 'نسیم مهر' در میاندوآب، افزود: سال گذشته 550 میلیون ریال نیز به خرید یک دستگاه جرثقیل برای درآمدزایی به انجمن و یک میلیارد و 100 میلیون ریال به خرید یک قطعه زمین صرف شد و 410 میلیون ریال نیز در حساب انجمن موجود است.
وی افزود: بیشتر درآمد انجمن حمایت زندانیان میاندوآب از محل آموزشگاه رانندگی مختص انجمن، پارکینگ خودروها، فروش شن و ماسه و صدور گواهی عدم سوء پیشینه در دادسرا می باشد.
وی اضافه کرد: اجاره 2 طبقه از ساختمان انجمن حمایت از زندانیان و کیوسک های مقابل دادگستری و شکواییه هایی که از طرف دادسرا به مردم فروخته می شود از دیگر منابع درآمدی انجمن حمایت زندانیان است.
وی اظهار کرد: متاسفانه انجمن حمایت زندانیان در جامعه به خوبی شناخته نشده و خیران هم در سایر کارهای خیر پیشگام هستند و به همین خاطر اعضای هیات مدیره انجمن برای کمک به زندانیان و خانواده های آنان، تمهیدات لازم را برای درآمدزایی انجمن اندیشیده اند.
رئیس دادگستری میاندوآب هم در این آیین گفت: پیامبر اکرم (ص) در خصوص نحوه برخورد و رفتار با نیازمندان جامعه بهترین الگو برای این انجمن حمایتی است.
حجت الاسلام عادل گل حسینی بیان کرد: هدف از حمایت، صرف مساعدت مالی نیست، بلکه توجه به مسائل اخلاقی و معنویات نیز می تواند کمک بزرگی به نیازمندان باشد.
وی همچنین گفت: در سال گذشته 61 هزار فقره پرونده خانواده در محاکم قضایی میاندوآب تشکیل شد که متاسفانه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، حدود 6 هزار فقره افزایش یافته بود و این نشان می دهد که 61 هزار خانواده درگیر مسائل قضایی هستند.
به گزارش ایرنا، 60 نفر زندانی جرائم مالی غیرعمد در زندان میاندوآب به سر می برند که 45 نفر از آنان به خاطر محکومیت مالی، 12 نفر به علت پرداخت نکردن مهریه و 2 نفر نیز به علت دیه ناشی از حادثه رانندگی در زندان هستند و برای آزادی آنان 60 میلیارد ریال کمک مردمی نیاز است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و سومین شهر پرجمعیت استان است.
3093/9871/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.