فرماندار شهرستان سلماس گفت: روز قدس تنها به معنای حمایت از ملت فلسطین نیست بلکه روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در سالن اجتماعات فرمانداری سلماس اظهار کرد: روز جهانی قدس از عوامل مهم تاثیرگذار در بیداری جهان اسلام بوده و برگزاری هرچه باشکوه تر آن می تواند زمینه ساز نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی شود .

اصغری بیان کرد: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) و نیز نشان دهنده دوراندیشی و بصیرت ایشان نسبت به آینده مسلمانان است .

وی با بیان اینکه اسرائیل به عنوان یک پدیده شوم در منطقه در اثر غفلت مسلمانان و حمایت استکبار جهانی به وجود آمده، اظهار کرد: امام راحل با تعیین این روز،‌ خواست تا جنایات و خباثت این رژیم اشغالگر در  یک روز سال،با خروش مسلمانان به گوش جهانیان برسد و لازم است تا این آرمان به نسلهای بعد نیز منتقل گردد .

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه سلماس نیز با اشاره به اهمیت شرکت گسترده مردم ایران در این روز حماسی افزود: باید در این روز تکلیف شرعی و ملی خود را بدانیم و با حضور پرشور و کوبنده در راهپیمایی بار دیگر قدرت اسلامی را به نمایش بگذاریم .

وی تصریح کرد: از تما م اقشار جامعه از جمله روحانیون، خانواده‌های شهدا، اساتید و دانشجویان، عشایر، فرهنگیان، جامعه کارگری، و سایر ادارات و سازمان‌ها برای شرکت در این مراسم دعوت می کنیم با حضور پرشور خود بار دیگر همچون سنوات گذشته حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.

به گزارش ایسنا؛ راهپیمایی روز قدس در شهرستان سلماس همزمان با سراسر کشور روز جمعه 18 خرداد از ساعت 10:30 دقیقه صبح از مقابل مسجد جامع این شهرستان آغاز شده و مردم از خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان شهید چمران ادامه مسیر داده و در مصلای امام خمینی(ره) جهت حضور در آیین نماز جمعه تجمع خواهند کرد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.