سرهنگ سامان غنی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد، 707 نفر شامل حدود 68 درصد دارای سابقه اعتیاد و 655 نفر شامل 63 درصد کل سارقان، سابقه دار بوده اند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین سن سارقان دستگیر شده بین 20 تا30 سال بوده است، اضافه کرد: 187 نفر بیسواد، 842 نفر دیپلم و زیر دیپلم و تنها 11 نفر با تحصیلات بالاتر از دیپلم در بین این سارقان بود.
وی از شناسایی و متلاشی کردن 14 شبکه سرقت طی سال جاری در آذربایجان غربی خبر داد و بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده از سارقان در استان به 29 میلیارد ریال می رسد.
وی ادامه داد: در این مدت 41 باب واحد صنفی متخلف که اقدام به خرید اموال سرقت شده می کردند، شناسایی و پلمب شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به انجام سه طرح عملیاتی ویژه مبارزه با سرقت طی سال جاری در استان، گفت: در این عملیات ها 288 فقره انواع سرقت کشف و ضبط شده است.
سرهنگ غنی زاده افزود: 91 درصد از سرقت های مهم طی سال گذشته و امسال در این استان کشف شده که رتبه برتر استانی را برای ما به ارمغان آورده است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.