مسئول کمیته اجرایی و مسابقات هیات فوتبال ارومیه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات جمعه شب گذشته با انجام چهار دیدار در بخش دسته های آزاد آغاز شد که در این دیدارها، پاس ارومیه 4 بر 2 امپراطور را شکست داد، اروم شاپرک 6 بر 2 فرهنگ را پشت سر گذاشت، اروم اسپور با زدن 4 گل در برابر 3 گل پزشکیان، پیروز شد و جدال تیم های پوشاک دیپلمات و فروشگاه ورزشی پوما با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
فرخ سامه بیان کرد: مسابقات آزاد در چهار گروه چهار تیمی در حال برگزاری است که در دور مقدماتی آن 32 بازی برگزار می شود.
وی افزود: امشب چهار دیدار دیگر در بخش آزاد برگزار می شود که بر اساس برنامه زمان بندی شده تیم های اروم آلیاژ، سردخانه دشتی، درمانگاه استادان و لوازم قنادی رحیمی به ترتیب مقابل شهید حاتمی، آهن آلات ارومیه، بیمه کوثر و خشکبار عیوض خلف خانی به میدان می روند.
وی ادامه داد: مسابقات کارمندان که با حضور هشت تیم برنامه ریزی شده است از یکشنبه شب با انجام چهار دیدار در همین سالن آغاز می شود.
سامه گفت: در نخستین شب مسابقات بخش کارمندان نیز تیم داروسازی علوم پزشکی مقابل آتیه سازان حافظ، فرهنگیان با بیمارستان آذربایجان، شهرداری ارومیه مقابل دادگستری و دانشگاه ارومیه با امور مالیاتی مصاف می کند.
وی افزود: برگزاری مسابقات به صورت 2 شب در بخش دسته های آزاد و یک شب در بخش کارمندان از ساعت 22 تا 24 برنامه ریزی شده است و تا 21 خرداد ماه جاری ادامه دارد.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام هیات فوتبال آذربایجان غربی تیم های اول تا سوم به ترتیب 25، 20 و 15 میلیون ریال جایزه نقدی، کاپ و احکام ورزشی دریافت می کنند.
همچنین آقای گل، فنی ترین بازیکن و بهترین دروازه بان نیز جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.