امام جمعه میاندوآب گفت: مقاومت به معنی عزلت و عقب نشینی نیست، بهترین راه مقابله بادشمن مقاومت است.

به گزارش ایسنا آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت:تاریخ نشان داده پیروزی در گرو مقاومت است،خداوند در قرآن مومنان را به استقامت و پایداری دعوت کرده و فرموده است:از چه می ترسید، مگر از امدادهای غیبی خداوند در گذشته آگاه نیستید.

وی ادامه داد:کسانی که در مقابل دشمن سر خم کرده اند، به دست خودشان نابود شده اند و سرنوشت صدام و حسنی مبارک دقیقا مصداق همین عقب نشینی ها در مقابل آمریکاست که به عینه دیدیم چگونه نابود شدند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: اگر در مقابل دشمن نرمش نشان دهیم، گستاخ تر می شود.

خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: با قاطعیت می گویم جوانان امروزی ما از جوانان قبل از انقلاب و حتی جوانان 57 انقلابی ترند و گوش به فرمان رهبر خویش هستند و این را حججی ها ثابت کرده اند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه گفت:مومن واقعی کسی است که در مقابل منکرات بایستد و خودش به معروفات عمل کند و هیچ وقت به من "چه ربطی دارد" نگوید و خود را در مقابل تمام اتفاقات و رویدادهای جامعه مسئول بداند و احساس وظیفه کند.

امام جمعه میاندوآب با تسلیت درگذشت حجت الاسلام حسنی نماینده سابق ولایت فقیه در استان، گفت:حسنی مجاهد نستوه آذربایجان بود، اگر کومله ها و دمکرات ها و ضد انقلاب نتوانستند در آذربایجان غربی قد علم کنند به خاطر وجود حسنی بود، او تنها شخصیتی بود که نزد امام خمینی (ره) مسلح مشرف می شد و همیشه آماده جنگ و میدان نبرد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.