حبیب اله شیوخی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جاری شدن سیل همچنین مزارع، چمن زارها و اماکن دامی زیادی را در این روستا تخریب و خسارات فراوانی به کشاورزان وارد کرد.
وی بیان کرد: نیروهای امدادی و دستگاه های اجرایی خدمات رسان بلافاصله به روستای سبیل تکاب اعزام شدند و به روستائیان سیل زده امدادرسانی کردند.
شیوخی افزود: همچنین سیل 2 خودرو سواری که جلو درب منزل مسکونی روستائیان پارک شده بود را با خود برد و در داخل کانال آب واژگون کرد.
وی ادامه داد: کارشناسان ادارات شهرستان تکاب در حال بررسی میزان خسارات وارد شده به ساکنان، کشاورزان و دامداران این روستا هستند.
رئیس اداره هواشناسی تکاب نیز گفت: ایستگاه باران سنجی روستای دورباش تکاب میزان بارش باران در مدت 2 ساعت در این روستا را 29.6 میلیمتر ثبت کرده که در سطح استان کم سابقه بوده است.
رسول جبرئیلی افزود: این میزان بارش موجب جاری شدن سیل در روستاهای سبیل و دورباش نیز شد.
وی بیان کرد: عصر امروز 'شنبه' سرعت وزش باد در این شهرستان به 61 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
به گزارش ایرنا روز گذشته نیز بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیلاب به 20 روستای شهرستان تکاب خسارت زد و موجب تخریب جاده های روستایی، مزارع و باغ های کشاورزان و از بین رفتن اماکن دامی شد.
شهرستان تکاب در منطقه ای کوهستانی در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده و طی هفته گذشته بارش های رگباری به صورت مداوم در این شهرستان اتفاق افتاده است.
7514/7510/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.