فرمانده سپاه ماکو گفت: دشمن از غیرت دینی ملت ایران هراس دارد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسین محمد باقرلو در صبحگاه مشترک که به مناسبت سالروز پیروزی فتح خرمشهر، در محل سپاه ماکو ترتیب یافت، گفت: معنی و مفهوم پیروزی ۳ خرداد در قلب امت حزب الله و خداجوی ایران اسلامی نمود یافته است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در ادامه با اشاره به اینکه در کمبود امکانات نظامی و اسلحه در برابر کفر زمانه ایستادیم، افزود: حاصل این ایستادگی و پیروز میدان کشور عزیزمان ایران شد.
سرهنگ پاسدار باقرلو ادامه داد: طی ۴۰ سال سران آمریکا به هیچ عهد خود عمل نکردند و این امر در خروج از برجام ثابت شد.
فرمانده سپاه ماکو گفت: آمریکا و ایادی استکبار در صدد دو قطبی کردن مردم و حاکمیت هستند و این بسی خیال باطل است.
وی هدف از ایجاد و تفرقه افکنی آمریکا، اسرائیل و دیگر سران فتنه در بین مسلمانان و مذاهب را ایجاد بازار فروش اسلحه به آنها عنوان کرد.   همچنین حجت الاسلام ایوب رنجبری نیز در این صبحگاه مشترک، سالروز پیروزی خرمشهر را یوم الله برای امت شهید پرور و حماسه آفرین ایران عنوان کرد و گفت: انقلاب کردن سخت است ولی انقلابی ماندن سخت تر است.
وی مقاومت در برابر دشمن را خواسته خداوند متعال ابراز کرد و در خطاب به رئیس جمهوری آمریکا افزود: آقای ترامپ از شما گنده تر و بزرگتر ها نتوانستند هیچ غلطی در صدد ضربه زدن به نظام ایران کنند و شما هم نخواهید توانست هیچ غلطی انجام بدهید.
حجت الاسلام رنجبری فتح خرمشهر را نه تنها فقط فتح خاک بلکه فتح ارزشهای اسلامی ذکر کرد و گفت:  فتح خرمشهر یک مسئله عادی نیست بلکه مافوق طبیعت است.
امام جمعه ماکو بر هماهنگی نیروهای مسلح در دوران جنگ حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: حادثه خرمشهر نیز نشان داد که تمامی نیروهای مسلح در سنگرهای جنگ، با هماهنگی در برابر دشمن ایستادگی کردند.
وی اطاعت از امر رهبری را رمز پیروزی در برابر جنگ های استراتژیک آینده ابراز کرد و خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چهل سال ملت ایران به رشد و بلوغ کامل فکری رسیده اند ولی نیاز است از کلام رهبری خارج نشده و در خط و مشی آن طی طریق کنند.
حجت الاسلام رنجبری با اشاره به اینکه نباید اختلاف در بین مسئولین شکل گیرد افزود: اتکا به نصرت الهی باید در روحیه ملت ایران تقویت شود تا زمینه های اتحاد صمیمیت بین آحاد و طبقات جامعه تامین گردد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.