محمد حضرت پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانه های ویلایی در قالب شهرک در مساحتی به میزان 40 هکتار در منطقه کوه سیر ارومیه ساخته می شود.
وی اضافه کرد: یکی از مطالبات شهروندان ارومیه ای از شهرداری توسعه و ساخت شهرک های ویلایی در شهر ارومیه بود که با توجه به توسعه زندگی آپارتمان نشینی در شهرها دستور ایجاد خانه های ویلایی در قالب شهرک با مشارکت شورای اسلامی شهر ارومیه و شورای عالی شهرسازی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در مرحله نخست ساخت خانه های ویلایی، نزدیک به 50 قطعه به متقاضیان واگذار می شود.
وی بیان کرد: شهروندانی که علاقمند به این ساخت و ساز ها در قالب خانه ویلایی هستند می توانند جهت هماهنگی به اداره املاک شهرداری ارومیه مراجعه کنند.
شهردار ارومیه گفت:طبق آمار ارائه شده در حال حاضر بازار ساخت و ساز مسکن رونق گرفته و آمارها افزایش 20 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.
حضرت پور افزود: طرح ارائه تخفیف 35 درصدی پروانه ساخت نیز از اول خرداد تا پایان شهریورماه با مصوبه شورای اسلامی شهر در راستای کمک به رونق بازار مسکن و ایجاد انگیزه لازم برای ساخت و ساز و توسعه و آبادانی شهر ارومیه به اجرا در می آید.
به گزارش ایرنا، شهر ارومیه بزرگترین شهر آذربایجان غربی است که بیش از 11 هزار هکتار مساحت دارد و طبق سرشماری سال 95 بیش از 730 هزار نفر در آن زندگی می کنند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.