سامان چیانه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این واحدها شامل 13 واحد مسکونی شهری و 38 واحد مسکونی در مناطق محروم روستایی است.
وی با تاکید بر اینکه برای ساخت 25 واحد مسکونی در مناطق محروم روستایی با سپاه تفاهم نامه ای به امضا رسیده است، افزود: سال گذشته نیز 19 واحد مسکن مددجویی در اشنویه ساخته شد و 40 واحد مسکن روستایی و شهری نیز مورد مرمت قرار گرفت.
وی بیان کرد: برای احداث 19 واحد مسکن روستایی و شهری و مرمت 40 واحد دیگر طی سال گذشته در مجموع بیش از پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شد.
وی همچنین اضافه کرد: پارسال 188 طرح اشتغال زایی نیز با حدود سه میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه در این شهرستان اجرا شد.
چیانه همچنین با بیان اینکه سال گذشته برای 301 مددجو دوره های آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد، افزود: بیش از 285 میلیون ریال نیز از محل بودجه های دولتی برای این آموزش ها هزینه شده است.
رییس کمیته امداد اشنویه در خصوص اعطای کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد نیز گفت: سال گذشته 45 مورد کمک جهیزیه به ارزش 842 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی گفت: پارسال پس از سفر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به شهرستان اشنویه، 10 میلیارد ریال بودجه برای این شهرستان در نظر گرفته شد که از این مقدار 6 میلیارد و 700 میلیون ریال برای خدمات عمرانی و بقیه برای خدمات درمانی و کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه صرف شد.
به گزارش ایرنا 2 هزار و 195 خانوار در قالب چهار هزار و 427 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه هستند.
شهرستان اشنویه با بیش از 74 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/9870/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.