داماد حجت‌الاسلام حسنی گفت: حجت الاسلام غلامرضا حسنی در زمان حیات خویش عاشق امام خمینی(ره) و امام خامنه ای، و مردم بود.

به گزارش ایسنا منطقه حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع جنازه حجت الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه با قدردانی از حضور مردم شهیدپرور و روزه دار ارومیه در مراسم تشییع پیکر مرحوم حسنی اظهار کرد: وی همواره عاشق مردم بوده و در خطبه های نماز جمعه ارومیه نیز همواره این مسئله را بیان می کرد.

وی تصریح کرد: امام جمعه سابق ارومیه در خطبه های نماز جمعه خطاب به مسئولان تاکید می کرد که ای مسئولان و مدیران، به فریاد مردم برسید.

داماد حجت الاسلام حسنی با اشاره به اینکه در وصیت نامه ایشان آمده بود که پیکر وی در مصلای امام خمینی(ره) دفن شود افزود: در این رابطه در جلسه ای که دیروز با مسئولان گذاشته شد و با هماهنگی و موافقت خانواده ایشان، مقرر شد که مرحوم حسنی به عنوان یکرزمنده  و شهید زنده از شهدا جدا نشده و در قطعه شهدای باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شود.

حجت الاسلام    سیدعلی اکبراجاق نژاد  نماینده ولی فقیه درمنطقه قفقازهم دراین مراسم درگذشت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضاحسنی رایک فاجعه بزرگ برای مردم آذربایجان عنوان کردگفت:حجت الاسلام والمسلمین ازخصایص ویژه ای برخورداربودند که شهامت وشجاعت ازجمله بارزترین آنهابوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبراجاق نژاد افزود:این عالم بزرگوار همه اقشارمردم رابه وحدت وعزت فرامی خواند وامروز حضور گسترده مردم اعم ازشیعه وسنی دراین مراسم بوضوح نماداین مطلب رانشان داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.