نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگز رشادتهای حجت الاسلام حسنی فراموش نمی شود و در تاریخ و ذهن مردم ثبت شده است.
 حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تسلیت ارتحال حجت الاسلام حسنی به ملت غیور استان و بیت شریف ان مرحوم افزود: حجت الاسلام حسنی چهره مبارز ، انقلابی و آشنا برای دیارآذربایجان است که هرگز خدمات زحمات او در راه تثبیت انقلاب و دفاع از تمامیت آب و خاک ایران فراموش نخواهد شد.
  وی با بیان اینکه حجت الاسلام حسنی تا پایان عمر در عهدی که با انقلاب و  ارزش‌های انقلابی بسته بود،ثابت قدم ماند افزود: تمام عمر حجت الاسلام حسنی مشغول مبارزه بودند و در مسیر ارزش‌های انقلاب و رهبری مداوم حرکت کرد.
وی گفت: مرحوم حسنی نماد مقاومت و مبارزه در تاریخ آذربایجان‌غربی بوده و کسانی که با وی آشنایی دارد، می‌دانند که مبارز نستوه ارومیه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار و رژیم طاغوت بود و پس از انقلاب نیز درمبارزه با گروهکهای منحرف پرچم دار مقابله باآنها و مقاومت بود.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایشان نماینده امام خمینی(ره) و پس از آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بود افزود: ان مرحوم در طول حیاتش در راه مبارزه با ایادی استکبار از هیچ تلاشی مضایقه نکرد.
 حجت الاسلام شبستری با اشاره به اهمیت الگوگیری جوانان از چهره‌های انقلابی همچون حجت الاسلام حسنی اظهار کرد: تاریخ آذربایجان چهره‌های شاخص انقلابی همچون حجت الاسلام حسنی کم ندارد و جوانان امروز ما جوانانی آگاه، فهمیده و بصیر هستند که می‌توانند با دقت در زندگی چنین شخصیت هایی که جان و مال و زندگی خود را فدای کشور، اسلام و رهبری کردند، و با مطالعه سیره زندگی ،نحوه تعاملشان با رهبری و مردم، از شجاعت و پایمردی شان در راه ارزش‌های انقلابی الگوگیری کنند و چراغ راهی برای آینده خود قرار دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.