یک کار آفرین  و سرمایه گذار حوزه گردشگری گفت: بیشتر مشکلات سرمایه گذاران در استان مربوط به بروکراسی های اداری است. خلیل باغبان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: بیشترین مشکلات سرمایه گذاران و کار آفرینان استان بروکراسی اداری و مانع تراشی بانک ها در ارائه وام به سرمایه گذاران و تولید کنندگان است.
وی با تاکید بر اینکه استان از نظر توسعه جز استان های فراموش شده است تصریح کرد: مردم و مسئولان استانی باید شعار حمایت از کاروتولید استانی را کنار گذاشته و در عمل با همکاری خود از ظرفیت های اقتصادی ،گردشگری و آب و هوایی در راستای توسعه استان با سرمایه گذاران هم گام شوند.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی و ارومیه ظرفیت های زیادی در همه بخش ها برای توسعه و جذب گردشگری دارد اظهار کرد: باید از کم کاری های گذشته چشم پوشی کرد و با همکاری و امید به آینده استان را از عقب ماندگی و عدم توسعه نجات داد.
باغبان در خصوص پروژه گردشگری که خود در حال احداث است افزود: این پروژه در 5 سایت و با 20 میلیارد تومان از 3 سال پیش آغاز و دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و برای 120 نفر تاکنون اشتغال زایی کرده است.
 باغبان ادامه داد: طرح گردشگری ستاره سیلوانای ارومیه در صورت مساعدت مسئولان و تامین اعتبار توسط بانک ها بخش سیلوانای ارومیه را به بزرگترین قطب گردشگری منطقه تبدیل خواهد کرد و در صورت تکمیل میزان اشتغال زایی به 3 برابر خواهد رسید.
 وی سهم گردشگری را در رونق اشتغال اساسی دانست و خاطر نشان کرد: توجه به زیر ساخت های توسعه گردشگری و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری باعث جذب گردشگر داخلی و خارجی و در نتیجه جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.