به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس در پیامی که روز سه شنبه از سوی رییس مجلس شورای اسلامی صادره شده، آمده است: درگذشت این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر که نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و پیش از آن نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی بود، موجب تاسف است.
در ادامه این پیام آمده است: ایشان علاوه بر تلاش در امور دینی و نشر معارف اسلامی در سنگرهای انقلاب بویژه در سال های دفاع مقدس و در مبارزه با دشمنان نیز حضور چشمگیر داشتند و در نزد همگان مورد احترام و عنایت بودند.
لاریجانی افزوده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف آذربایجان غربی، روحانیت محترم و بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا حسنی، مبارز انقلابی و نستوه تاریخ آذربایجان غربی شامگاه دوشنبه در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
حجت الاسلام غلامرضا حسنی متولد 1306 در روستای 'بزرگ‌ آباد' در 30 کیلومتری ارومیه است و زندگینامه، فعالیت ها و مبارزه های وی با عوامل ضد انقلاب و رژیم پهلوی در یک کتاب 482 صفحه ای به چاپ رسیده است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.