به گزارش ایرنا، تقی کهوریان روز دوشنبه در جلسه شورای فنی آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر ضعف اجرایی در برخی از دستگاه های آذربایجان غربی مشاهده می شود و باید دستگاه های اجرایی یک گزارش عملکردی را ارائه دهند و تا پایان خرداد سال جاری دلایل اجرا نشدن برخی مصوبات را اعلام کنند.
وی اضافه کرد: یکی از اولویت های شورای فنی رسیدگی و حل مشکلات جاده های ارتباطی است که با جدیت پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه هدف از تشکیل کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی، بازبینی در نحوه اجرای این طرح هاست، بیان کرد: مشکلات فنی مرتبط با روند احداث این طرح ها بررسی و برای تسهیل مراحل احداث آنها بهترین راهکار ارائه می شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: 14 مصوبه از 118 مصوبه سال 1396 تا کنون اجرایی نشده و بیشتر طرح های باقی مانده مربوط به اداره کل راه و شهرسازی است که باید پاسخگو باشد.
کهوریان بیان کرد: این طرح ها در شهرستان های نقده، اشنویه، محمدیار، خوی، مهاباد، پیرانشهر، سیه چشمه، بوکان، سردشت و منطقه آزاد ماکو است و طرح های کشاورزی، آب فاضلاب، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش را شامل می شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه در خصوص طرح های اجرایی عریض سازی سه راه اشنویه – محمدیار، سالن ورزشی شهرستان بوکان، نوسازی و بهسازی مدرسه سردشت، آب و فاضلاب مهاباد و فضای سبز شهرستان ماکو و مشکلات اجرایی این طرح ها بحث و بررسی شد.
شورای فنی بالاترین مرجع برای رسیدگی به وضعیت طرح های نیمه تمام و اجرا شده در هر استان است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.