رئیس کمیته امداد ماکو  گفت: ۲۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان ماکو در ماه رمضان اطعام می شوند.
محمد محمد نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان تصریح کرد: افطاری با غذای گرم به تعداد ۲۰۰۰ نفر به ارزش ریالی ۲۰ میلیون تومان از جمله برنامه های شاخص این اداره در ماه مبارک رمضان است که سال گذشته 1200 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در سفره افطاری ماه رمضان حضوریافتند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو از توزیع سبد کالا "جیره خشک" به تعداد ۵۰۰۰ سبد به ارزش ۵۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: سال گذشته ۳۱۳ بسته غذایی به ارزش ۳۱۳ میلیون ریال تحویل مددجویان کمیته امداد ماکو شده بود.
وی برنج، روغن، رب، مرغ، ماکرونی و قند را اقلام متشکله این سبد بیان کرد و افزود: ارزش هر سبد یک میلیون ریال است.
محمد نژاد، حامی یابی "اکرام ایتام" را طرح دیگر این اداره در ایام رمضان عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی این اداره امسال در راستای جذب ۴۵۰ حامی جدید است که سال ۹۶ در این طرح ۳۵۰ نفر جذب داشتیم.
وی همچنین دیدار مسئولین استانی و شهرستانی از منازل مددجویان در این ماه پرخیر و برکت خبر داد و اضافه کرد: طرح مفتاح الجنه همانند سال‌های گذشته امسال نیز در شهرستان ماکو برگزار خواهد شد و مسئولین شهرستانی و استانی از ۵۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو دیدار خواهند کرد.
رئیس کمیته امداد ماکو اضافه کرد: ۱۶۴۰ خانوار، در حدود ۳۱۵۰ نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.