'رحمان شمسی' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در رشته حفظ برادران، ' کامل طالب العلم ' مقام اول حفظ کل، ' قادر امین پور' مقام اول حفظ 20جزء و ' ابوبکر اصلی راد ' مقام اول حفظ پنج جزء را کسب کردند.
وی ادامه داد: در بخش خواهران نیز ' مریم امام جمعه ' مقام اول رشته 10 جزء، ' گلی احمدی ' مقام اول هشت جزء و ' فاطمه رستمی' مقام اول پنج جزء را از آن خود کردند.
شمسی افزود: در رشته ترتیل برادران 'خالد غفوری' نفر اول شد و در بخش خواهران نیز 'روناک قرائتی' به مقام اول رسید.
وی با اشاره به اینکه در رشته اذان ماموستا 'عمر سرفراز' مقام اول را به دست آورد، ادامه داد: در رشته قرائت نیز در بخش برادران 'عبدالله عبدی بصیر' و در بخش خواهران 'مائده احمدزاده' مقام اول را کسب کردند.
وی با اشاره به استقبال بی نظیر علاقه مندان از مسابقات قرآن کریم شهرستان، بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات تبلیغ و اشاعه فرهنگ و شکوفایی استعدادهای قرآنی در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، همسرایی و دعاخوانی است.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت با بیان اینکه شرکت کنندگان در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان در 2 نوبت به مدت 2 روز با هم به رقابت پرداختند، گفت: از مجموع 230 نفر شرکت کننده، 122 نفر خواهر و 108 نفر برادر در مقاطع سنی 18 سال به بالا بودند که نفرات اول و دوم هر رشته به مسابقات استانی راه یافتند.
به گزارش ایرنا این مسابقات در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین سالن دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری سپاه پاسداران، اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه سردشت برگزار شد.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با شمال عراق قرار گرفته است.
7562/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.