به گزارش ایرنا حافظ تیموری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: کمبود نیروی کار نیز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان مانعی برای رسیدن به اهداف سازمانی است.
وی با انتقاد از نگاه نادرست به وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: این اداره وظایف گسترده ای دارد ولی متاسفانه امروز به آن از دیدگاه دستگاه صدور مجوز کنسرت و موسیقی نگریسته می شود.
تیموری با بیان اینکه هفت مورد چاپخانه مجوزدار در ماکو فعالیت می‌کند، گفت: یک موسسه فرهنگی یک منظوره و سه موسسه فرهنگی چند منظوره در این اداره به ثبت رسیده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماکو از فعالیت انجمن های فرهنگی و هنری در این شهرستان خبر داد و افزود: سه انجمن شعر و ادب در این شهرستان فعال است که هفت گروه هنری نیز در زیرمجموعه این انجمن ها فعالیت می کنند.
وی با اعلام اینکه 2 آموزشگاه هنری و 150 هنرمند به صورت رسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماکو مجوز فعالیت دارند، بیان کرد: 17 گیم نت فعال، چهار باب دکه مطبوعاتی و 11 نمایندگی مطبوعات در این شهرستان به صورت رسمی ثبت شده است.
تیموری با تاکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماکو در راستای رسیدن به اهداف کلان فرهنگی جامعه نهایت تلاش خود را به کار گرفته است، گفت: فرهنگ یک جامعه، آسیب‌ پذیرترین بخش و نقطه قوت آن جامعه محسوب می شود که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا ماکو در داخل محدوده جغرافیائی منطقه آزاد ماکو قرار گرفته و در منتهی الیه شمال غرب کشور واقع شده است؛ این شهرستان مرزی از شمال به رودخانه قره سو و کشور ترکیه، از شرق به رودخانه ارس و جمهوری آذربایجان، از مغرب به کشور ترکیه و از جنوب به شهرستان خوی محدود است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.