اسمعیل کریم زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی، قیمت مرغ منجمد 62 هزار ریال، گوشت گوساله 230 هزار ریال برای هر کیلو و هر شانه تخم مرغ 126 هزار ریال تعیین شده است.
وی اضافه کرد: همچنین هر کیلوگرم برنج به نرخ 39 تا 56 هزار ریال، شکر سفید و روغن نباتی نیز 15 درصد کمتر از قیمت بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: کار اصلی تنظیم بازار به تعادل رساندن قیمت ها در بازار است بنابراین مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با صدور حواله در راستای توزیع کالا‌های اساسی اقدام به توزیع اقلام با نرخ مصوب می‌کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از شهروندان درخواست کرد تا کالا‌های اساسی و مورد نیاز خود را از تعاونی‌های مصرف محلی، کارگری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورد تایید سازمان صنعت و معدن و تجارت خریداری کنند تا با افزایش تقاضا در بازار‌های دیگر نوسانی به وجود نیاید.
کریم زاده، گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، نصب نکردن آرم طرح تنظیم بازار را جزو تخلفات مشهود بیان کرد و گفت: شماره 124 تلفن ستاد خبری رسیدگی به شکایات استان است و شهروندان در صورت مشاهده هر مورد خاص می توانند آن را گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، همزمان با ماه مبارک رمضان امسال 800 تن روغن، 800 تن شکر و 400 تن مرغ منجمد، یک هزار و 200 تن برنج، 70 تن تخم مرغ خوراکی و 80 تن گوشت قرمز منجمد آماده توزیع در فروشگاه های زنجیره ای است.
توزیع اقلام ‌اساسی از دیروز آغاز شده و تا 25 خرداد ماه در استان تداوم دارد.
بر اساس اظهار مسئولان جهاد کشاورزی در کل کشور 114 هزار تن اقلام مصرفی برای توزیع در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده از این میزان، سه درصد برای مصرف در این استان اختصاص یافته است.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.