وحید صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوهای انتخابی و تمرینی تیم ملی جوانان از اسفند سال گذشته با دعوت و تست گیری از 250 ورزشکار آغاز شد و پس از برگزاری سه مرحله در نهایت 22 بازیکن در لیست تیم ملی قرار گرفتند.
این مربی ارومیه ای بیان کرد: تمرین های خوبی در مجموعه ورزشی کمیته ملی المپیک داریم و این بازیکنان زیر نظر کادر فنی به تمرین های توپی و بدنسازی می پردازند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون چهار بازیکن جوان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در دیدارهای لیگ ملت های والیبال 2018 حضور دارند، افزود: امیر حسین توخته، مرتضی شریفی، میثم صالحی و محمدرضا حضرت‌ پور چهار بازیکن ارومیه ای حاضر در تیم ملی بزرگسالان هستند و پس از پایان مسابقات بزرگسالان به تیم ملی جوانان ملحق می شوند.
صادقی گفت: اردوی کنونی تیم ملی جوانان از 18 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است و تا دوم خرداد ماه ادامه می یابد و در ادامه نیز چهارمین مرحله اردو از پنجم خرداد ماه آغاز می شود و تا شانزدهم همان ماه به طول می انجامد.
وی افزود: اردوهای تدارکاتی در سه کشور خارجی نیز تا دهه دوم تیر ماه ادامه خواهد داشت و سپس چند روز قبل از رقابت های قهرمانی جوانان آسیا عازم بحرین می شویم.
صادقی، تیم های آسیای شرقی را رقبای اصلی تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا دانست و گفت: پس از آن رقابت های جهانی جوانان را پیش رو داریم که کشورهای ایران و مصر کاندیدای میزبانی آن هستند و امیدواریم ایران بتواند سهمیه میزبانی را کسب کند.
به گزارش ایرنا، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا 30 تیر تا 6 مرداد امسال به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود.
اکبرمحمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی به عنوان سرمربی، وحید صادقی، مسعود آرمات و علیرضا طلوع کیان به عنوان مربی، مهدی احمدی به عنوان فیزیوتراپ، حسین خوریانی و امین علی اکبری به عنوان آنالیزور، محمود محمدی به عنوان ماساژور و بهمن سلطانی به عنوان مشاور فنی، کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان در این اردو هستند.
این جوانان پیش از این عضو تیم ملی نوجوانان بودند و به همراه این تیم مقام چهارم آسیا و قهرمانی نوجوانان جهان را در سال گذشته کسب کردند.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.