محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی افزود: دستگاه های اجرایی باید در خصوص همکاری های بین دستگاهی بیش از پیش انسجام و هماهنگی لازم را داشته باشند چرا که در این صورت کارایی ادارات افزایش می یابد.
وی ادامه داد: جلسات مرتبط با مبارزه با مواد مخدر با جدیت و استمرار به صورت ماهانه برگزار شود و دستگاه های اجرایی مرتبط بر مقابله جدی با این معضل اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه پنجم تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است، اضافه کرد: باید ویژه برنامه هایی برای برگزاری در این روز تدارک دیده شود.
استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: با برگزاری این ویژه برنامه ها می توان نسبت به آگاهسازی جامعه برای مقابله یا این معضل اجتماعی بهتر عمل کرد.
شهریاری با تبریک فرا رسیدن ماه میهمانی خدا، گفت: یکی از مهمترین درس های این ماه مبارک، درس اخلاق است که به لحاظ معنویت ماه مبارک رمضان پررنگ ترمی شود و باید از آن بهره لازم را برد.
به گزارش ایرنا در سال گذشته شورای مبارزه با مواد مخدر ارومیه 12 جلسه تشکیل داده و 76 مصوبه داشته که 55 مصوبه آن عملیاتی شده است.
پارسال همچنین دهها تن مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.