معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 344 هزار کارت  هوشمند  پایان خدمت در استان صادر شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ جعفرزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص طرح تبدیل کارت پایان خدمت از کاغذی به الکترونیکی گفت: تعداد ۳۴۶ هزار و ۲۳۶ فقره در خواست ثبت شد که از این تعداد ۳۴۴ هزار و ۴۸۱ فقره کارت  هوشمند  پایان خدمت در استان صادر شده که مابقی کارت ها دارای معایبی شامل درست نبودن تصاویر ارسالی یا اطلاعات داشتند.

وی در حوزه طرح تعویض کارت معافیت تصریح کرد: این طرح از سال ۹۰ اجرا شد و ۱۳۲ هزار ۶۴۸ فقره ثبت در خواست شده است که از این تعداد، حدود ۱۳۲ هزار و ۲۵۳ فقره کارت صادر شده است.

سرهنگ جعفرزاده گفت: در سال ۹۶ حدود ۲۱هزار و ۹۷۵ فقره انواع معافیت تحصیلی صادر شده است، و ۱۲۵۲ فقره انواع مجوز خروج از کشور صادر شده است.

 معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: اشخاصی که ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه خدمت در جبهه دارند، یک نفر از فرزندانشان از خدمت معاف می شوند و برای پایین تر از آن فقط کسری خدمت داده می شود.

وی با بیان اینکه اولین رسالت معاونت وظیفه عمومی شناسایی و اعزام به خدمت مشمولان است اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۷۸۲ فقره به درخواست کفالت رسیدگی و در خور شرایط لازم دستورات و اقدامات خاصی صورت گرفته است.

سرهنگ جعفرزاده تصریح کرد: در حوزه درخواست های پزشکی ۵۲۰۴ مورد درخواست رسیدگی شده و تصمیمات لازم اتخاذ شده و تعدادی کارت معافیت پزشکی و عده ای معاف از رزم و عده ای هم سرباز عادی تشخیص داده شدند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: ۱۷شواری پزشکی و ۱۷ شورای بدوی و ۱۷ شورای تجدیدنظر در استان ارائه خدمات می کنند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.