به گزارش ایرنا اسمعیل کریم زاده عصر روز دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: برنج، گوشت سفید و قرمز، تخم مرغ، شکر و روغن از جمله اقلامی است که برای رفاه بیشتر شهروندان در ماه رمضان با قیمت های مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: در این بخش یکهزار و 200 تن برنج، 800 تن روغن، 800 تن شکر و 400 تن مرغ منجمد، آماده توزیع در فروشگاه های آذربایجان غربی است.
وی بیان کرد: علاوه بر آن 80 تن گوشت قرمز و 70 تن تخم مرغ برای استفاده مردم در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: فروشگاه های معتبر برای توزیع این اقلام در نظر گرفته شده است و اقلام توزیعی در سریع ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در کل کشور 114 هزار تن اقلام مصرفی برای توزیع در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان، سه درصد برای مصرف در این استان اختصاص یافته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه کمبودی برای توزیع اقلم مصرفی ماه رمضان در استان وجود ندارد، افزود: نهادهای اجرایی و نظارتی بازار باید تمام توان خود را برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از بازار رمضان به کار گیرند.
رضا حسینی ادامه داد: توزیع عادلانه اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان بسیار مهم است و می تواند از سودجویی افراد جلوگیری کند.
وی بیان کرد: مردم نیز برای خرید اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند زیرا اقلام مورد نیاز در بین همه فروشگاه های معتبر پخش می شود و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، ماه مبارک رمضان از پس فردا /پنجشنبه/ آغاز می شود و مردم آذربایجان غربی در تکاپو برای استقبال از این ماه مبارک هستند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.