میلاد الهوردیان که یکی از قهرمانان قایقرانی آسیاست و در اردوی آماده سازی تیم ملی (در ارومیه) حضور دارد، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با روحیه مناسبی که تیم ایران در سال گذشته داشت، رقیبان را به زانو در آوردیم و امسال نیز در تلاش برای تکرار این پیروزی ها هستیم.
وی اضافه کرد: روحیه خستگی ناپذیر و جنگندگی در بین اعضا تیم ملی احساس می شود اما نیازمند حمایت بیش از پیش مسوولان هستیم.
الهوردیان ادامه داد: شرایط جغرافیایی آذربایجان غربی برای تمرین عالی است و به همین دلیل سد شهرچای ارومیه برای برگزاری اردوی تیم ملی انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه استعداد ورزشکاران این رشته در آذربایجان غربی بسیار بالاست، گفت: اگر امکانات بروز قایقرانی در اختیار ورزشکاران این استان قرار گیرد، پاروزنان استان توان رقابت در سطح مسابقات بین المللی را دارند.
این جوان ورزشکار با اشاره به نقش خانواده و مربیانش در کسب آمادگی وی، افزود: زمانی که در اردو هستیم، خانواده هایمان با تمام توان از ما حمایت می کنند تا ما با خیالی آسوده به انجام تمرین بپردازیم.
الهوردیان بیان کرد: بعد از این اردوی آمادگی به رقابت های قهرمانی جوانان آسیا اعزام می شویم و برای این رقابت ها آمادگی کامل را کسب کرده ایم.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی در ایران است و حضور ملی پوشانی چون محسن شادی، عاقل حبیبیان، احمد احمدی، رویا عباسی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده و سیدحسن موسوی و 2 مربی به نام های طاهر کبوتری و سیمین خیاطی گواه این ادعاست.
این استان با داشتن سدهای متعدد همچون سد حسنلوی نقده، سد شهرچایی ارومیه و سد مهاباد و با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود نقش مهمی در تربیت بیش از 10 قایقران ملی پوش و تقدیم به تیم های ملی داشته است.
8135 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.