محمد آبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ملی پوش هم اکنون تمرین های خود را در آکادمی ملی المپیک تهران پشت سر می گذارد تا بتواند با غلبه بر حریفان خود در وزن مثبت 91 کیلوگرم جواز حضور در این رقابت ها را کسب کند.
وی ادامه داد: فدراسیون بوکس چند رقابت مهم انتخابی تیم ملی را برگزار می کند تا منتخبان و رکوردزنان جواز حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 اندونزی را کسب کند.
وی افزود: این ورزشکار از چهار ماه پیش وارد اردو شده است و اردوی آماده سازی تا قبل از اعزام به بازی های جاکارتا ادامه خواهد داشت.
وی افزود: بوکس آذربایجان غربی همانند سایر رشته های ورزشی حرکت جدیدی را برای رفع مشکلات پیش رو آغاز کرده است و مسوولان نیز حمایت و پشتیبانی کاملی از این هیات دارند.
وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی مساعدت های زیادی برای تقویت این هیات در توان خود انجام داده است.
دبیر هیات بوکس آذربایجان غربی ادامه داد: محمد عزیزی، بوکسور وزن 91 کیلوگرم این استان توانسته مدال برنز تورنمنت بین المللی جام جمهوریت قزاقستان را کسب کند.
به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 در روزهای 27 مرداد تا 11شهریور ماه سال جاری در 40 رشته و 462 ماده ورزشی برگزار خواهد شد که بر اساس پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور به اندونزی اعزام می شوند.
یکهزار ورزشکار در رشته ورزشی بوکس در آذربایجان غربی فعالیت می کنند و همچنین سه مربی بین المللی و ستاره دار و چهار داور ملی به همراه یک داور بین المللی ستاره دار نیز در این استان فعالیت دارند که این نشان از علاقه ورزشکاران به این رشته ورزشی است.
هیات بوکس آذربایجان غربی از رتبه 18 در سال 1391 به رتبه اول در سال 1394 رسیده، 10 نفر از ورزشکاران این هیات به اردوی تیم ملی دعوت شده و یک بازیکن به عضویت تیم ملی در آمده است.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.