طاهر کبوتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دریاچه این سد از نظر تخصصی نیز برای انجام تمرین های طولانی تا مسافت 6 کیلومتر مناسب بوده و تمرین های قابل قبولی برای ورزشکاران طراحی شده است.
وی ادامه داد: چهارمین اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بزرگسالان و زیر 23 سال جوانان با حضور 15 ورزشکار از روز هیجدهم اردیبهشت ماه جاری به مدت 20 روز در سد شهرچای ارومیه آغاز شده است.
این مربی جوان مهابادی بیان کرد: ورزشکاران بزرگسال حاضر در این رقابت ها جهت شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی کره جنوبی آماده می شوند.
کبوتری افزود: امکانات سخت افزاری خوبی از قبیل قایق و پارو در اختیار داریم ولی نیاز است که فدراسیون عنایت بیشتری در این خصوص داشته باشد.
وی از برگزاری اردوی 40 روزه طی خرداد سال جاری در کشور چین خبر داد و افزود: در این خصوص قول مساعد فدراسیون به کادر فنی اعلام شده است و در صورت اعزام، فرصت خوبی برای کسب آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان فراهم می شود.
به گزارش ایرنا محسن شادی، عاقل حبیبیان، رضا قهرمانی و میلاد اللهوردیان از آذربایجان غربی به همراه 11 ورزشکار دیگر در اردوی بزرگسالان و جوانان حضور دارند.
طاهر کبوتری به عنوان مربی، پیام مطاعی به عنوان دستیار مربی، شهرام احمدی به عنوان سرپرست، قاسم بختیاریان به عنوان مدیر اجرایی و میلاد اسماعیلی به عنوان روانشناس کادر فنی در این اردو حضور دارند.
مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2018 از 30 تیر تا 6 مرداد سال جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.
آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور به شمار می رود و حضور 10 ملی پوش به نام های محسن شادی، عاقل حبیبیان، احمد احمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده و سیدحسن موسوی و 2 مربی برجسته به نام های طاهر کبوتری و سیمین خیاطی، گواه این ادعاست.
محسن شادی از آذربایجان غربی اولین پاروزن ایرانی بوده که موفق به کسب مدال در یک رقابت جهانی و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است؛ وی 2 طلا و یک نقره جهان، 2 طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، 2 طلای بازی های آسیایی و 2 بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.