بمنظور بررسی موانع پیش روی اعطای تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان جلسه ای به ریاست فرماندار و با حضور روسای دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شاهین علیزاده فرماندار ماکو در این جلسه با تقدیر از اهتمام جدی مسئولین دستگاههای اجرایی به تشویق و جذب افراد جویای کار جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی گفت: بانکهای عامل نقش مهمی در اجرای سیاستهای دولت دارند و باید تلاش شود ضمن جذب حداکثری تسهیلات ، به اشتغال پایدار جوانان نیز کمک شود.

فرماندار ماکو افزود: تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر در راستای ایجاد اشتغال پایدار و صیانت از مشاغل به متقاضیان پرداخت میشود و دستگاههای اجرایی در تحقق این امر مهم نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه سهم استان از محل تسهیلات اشتغال روستایی 4800 میلیارد ریال است گفت: بمنظور استفاده از ظرفیت بوجود آمده و جذب این تسهیلات فقط تا پایان تیرماه سالجاری فرصت داریم و مسئولین دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

علیزاده خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی یک کشور اعتماد بین دولت و ملت است و در همین راستا رسالت سنگینی بر عهده داریم.

فرماندار ماکو در خطاب به مسئولین گفت: مسئولین باید با فعال کردن کارگروه نظارت بر طرح های اشتغال زایی، از ایجاد اشتغال پایدار و همچنین صیانت از مشاغل اطمینان حاصل نمایند.

در ادامه این جلسه مسئولین دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل شهرستان ماکو، با بیان موانع پیش روی اعطای تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان، خواستار طرح موضوع در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان و حل موارد مطروحه شدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.