حسن جانفشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرین های آمادگی تیم ملی تنیس روی میز با ویلچر قرار بود از 22 اردیبهشت ماه جاری در تهران آغاز شود اما عقب افتاد و مقرر شده است تا از اوایل خرداد ماه در اردو باشیم.
وی اظهار کرد: بازی های آسیایی اوایل مهر ماه آغاز می شود و تیم ملی تنیس روی میز ایران طی چهار ماه آینده شاهد برگزاری چهار مرحله اردوی آمادگی خواهد بود.
جانفشان ادامه داد: از سال 1385 تاکنون عضو تیم ملی هستم و 18 مدال آسیایی، جهانی و بین المللی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده ام و با توجه به آمادگی خوبی که دارم امیدوارم امسال نیز با درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا پرچم سه رنگ کشورم را به اهتزاز درآورم.
وی گفت: من ساکن شهر اشنویه هستم و تمرین های روزانه ام را هم در سالن و هم منزل انجام می دهم ولی نبود حریف تمرینی یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه هستمو برای حل این مشکل مجبور شدم با پیشکسوتان پینگ پنگ باز اشنویه تمرین کنم و در مواقعی نیز از دستگاه توپ انداز کمک می گیرم.
به گزارش ایرنا، حسن جانفشان با توجه به درخشش در مسابقات جهانی اوپن تایوان و کسب مدال طلای این رشته در انفرادی و همچنین کسب عنوان چهارمی مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و بالا بردن رنکینگ جهانی خود از سوی فدراسیون و با اعلام مسوولان تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان کشور موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک 2012 لندن شده بود.
این ورزشکار شایسته آذربایجان غربی اهل اشنویه با بیش از 13 سال سابقه عضویت در تیم ملی، عنوان ها و افتخارات متعددی را برای استان و ایران اسلامی به دست آورده است.
جانفشان با شایستگی به فینال بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی رسیده بود ولی در رقابت فینال نتوانست 'کیم مینجیو'، حریف کره ای خود را شکست دهد و با قبول شکست سه بر صفربه نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.
7156/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.