به گزارش ایرنا، غلامعلی شریف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امیدواریم این بودجه با همت و مشارکت مردم و رونق کسب و کار محقق شود و شهرداری بتواند طرح های عمرانی را به سرانجام برساند.
وی در مورد حل معضل ترافیک شهر خوی بیان کرد: عناصر مهمی در ترافیک مناطق مرکزی شهر خوی دخیل است که جاذبه های تجاری و خدماتی این منطقه از جمله این موارد به شمار می رود و برای حل معضل ترافیک جداسازی 2 طرف خیابان، زوج و فرد کردن عبور و مرور خودروها و انتقال پایانه مسافربری روستایی به منطقه دیگر در دستور کار قرار دارد.
وی به عزم شورای شهر خوی برای جذب سرمایه گذار طرح های عمرانی، خدماتی و تفریحی اشاره کرد و ادامه داد: احداث شهربازی، استفاده از طبقه دوم ترمینال، بخشی از میدان میوه و تره بار و مجتمع سعدیه از جمله طرح های جذب سرمایه گذار است.
مجید مقدم سخنگو و عضو شورای شهر خوی نیز در این نشست با اشاره به عملکرد 8 ماهه این دوره از شورا اضافه کرد: تکمیل پارک قالاقاپیسی، تکمیل پارک کوی صفا، احداث یادمان در تپه شهدا، احداث آبشار پل خاتون، اجرای پارک فنایی، ساماندهی ورودی های شهر، راه اندازی تور خوی گردی، بازسازی آسفالت کمربندی شهید حجازی فر از جمله مصوبات این شورا بوده است.
وی افزود: ایجاد مجتمع رفاهی و خدماتی در جاده قطور، اجرای پروژه سعدیه (میدان تره بار قدیم)، اجرای طرح جامع ترافیکی، احداث 2 سالن ورزشی با چمن مصنوعی، تکمیل تفرجگاه فنایی، ساماندهی آرامگاه پوریای ولی و بهینه سازی آسفالت و جدول کشی کوچه ها و خیابان ها به ویژه در مناطق محروم از جمله اقدامات شورا و شهرداری در این دوره به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، شورای شهر پنجم شهر خوی از شهریور سال 1396 کار خود را در سراسر کشور آغاز کرده است.
7133/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.