جعفر صادق اسکندری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این پرونده ها، یکهزار و 989 پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی کشف و با صدور جریمه های 401 میلیارد و 174 میلیون ریالی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
وی با اشاره به انجام 47 هزار و 32 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این استان اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها با سهم 16 درصدی مربوط به انواع نان بود.
وی بیان کرد: بیشترین تخلفات نیز به ترتیب مربوط به پوشاک و کیف و کفش با 24 درصد، انواع نان 14 درصد و خدمات عمومی 11 درصد بود.
وی از دریافت یکهزار و 177 شکایت از اصناف آذربایجان غربی در این مدت خبر داد و گفت: از شکایات های قابل پیگیری 40 درصد متخلف، 52 درصد غیر متخلف و هشت درصد نیز در مرحله بررسی قرار دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن، 631 مورد بازرسی به صورت تیم مشترک با دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف از واحدهای صنفی و غیر صنفی در این مدت صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، مرجع رسیدگی به تخلفات صنفی کشف شده از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی است.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.