به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز سه شنبه در آیین تجلیل از مربیان برتر عقیدتی و سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: تاریخ 40 ساله انقلاب نشان می دهد که دشمن همواره سناریوی سپاه هراسی و ایران هراسی را در راس کارهای خود قرار داده است و هم اکنون نیز با توسل به فضای مجازی توطئه های مختلف خود را پیگیری می کند.
حجت الاسلام سرایی مردم را بازوی توانمند نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: با تکیه مسوولان بر مردم و توانمندی های داخلی مشکلات بزرگ کشور حل شده و این تجربه موفق در دفاع مقدس، مسائل امنیتی، پزشکی، درمان و اقتصاد و سایر زمینه ها به وضوح دیده می شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی دارای دو رکن ولایت فقیه و مردم بوده و مردم تربیت یافته انقلاب هستند و معیار آنان اصل نظام و انقلاب می باشد.
وی گفت: نظام اسلامی همواره آماج توطئه های دشمنان بوده و هشیاری و بصیرت لازمه عبور از این مسیر و دوره پر تلاطم است.
حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی پیاده کردن ادبیات دفاع مقدس در جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: تبعیت از ولایت فقیه تضمین کننده سعادت و تداوم انقلاب است.
وی بیان کرد: امروز بر همگان به ویژه مسوولان نظام واجب است تا مطیع امر رهبر انقلاب باشند و تمرکز امور بر حمایت از کالای ایرانی و رفع مشکلات معیشتی مردم متمرکز شود.
این نشست به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه با حضور جمعی از مربیان عقیدتی و سیاسی برگزار شد.
در طول ایام هفته عقیدتی و سیاسی (12 تا 18 اردیبهشت) افزون بر 40 عنوان برنامه در سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار می شود.
نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه استان، تشکیل حلقه های صالحین و برنامه های تفریحی و ورزشی از جمله این برنامه هاست.
3072/7125
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.