طاهر موهبتی عصر چهارشنبه در آیین راه اندازی سامانه استحقاق سنجی در ارومیه افزود: تا پایان خرداد سال جاری نیز در 24 بیمارستان آذربایجان غربی و 13 بیمارستان شهر ارومیه این سامانه به صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این سامانه استفاده از دفترچه در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و سپس در درمانگاه‌ها متوقف شود.
مدیرعامل بیمه سلامت ایران افزود: هدف از راه‌اندازی این سامانه مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع، تولید و بررسی سند الکترونیکی، کشف و حذف همپوشانی بیمه‌ای، تسریع در پذیرش بیماران و حذف دفترچه از مرحله پذیرش بیمار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: انقلابی در حوزه بهداشت و درمان در استان صورت گرفته که نتیجه حمایت های ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان استانی است.
دکتر جواد آقازاده با تاکید بر اینکه راه اندازی سامانه استحقاق سنجی اقدامی در راستای تکریم بیمه شدگان است، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت آذربایجان غربی تعامل خوبی دارند و بیمه سلامت را از خود جدا نمی‌دانیم.
در ادامه این آیین طاهر موهبتی از پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه بازدید کرد.
به گزارش ایرنا بیمه سلامت از سال 1393 با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تجمیع چند بیمه به ویژه بیمه خدمات درمانی و اقشار مختلف در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه ای کشور دارد.
شماره تماس 1666 بیمه سلامت آماده پاسخگویی شبانه روزی به بیمه شدگان است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.