رسول اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش عمده ای از این سرمایه گذاری مربوط به چهار سال گذشته بوده و دولت نیز در این خصوص همراهی خوبی داشته است.
وی اضافه کرد: از کل هزینه بخش آب و فاضلاب در این طرح، 450 میلیارد ریال در بخش فاضلاب بوده که با این کار بخش قابل توجهی از واحدها از خدمات لازم برخوردار شده است.
وی طرح فاضلاب شهرک گلمان ارومیه را از جمله مهمترین طرح های اجرایی در آذربایجان غربی عنوان کرد و ادامه داد: برای این طرح نیز بیش از 450 میلیارد ریال هزینه شده و با توجه به اینکه این شهرک از ابتدا سامانه فاضلاب نداشت، این سامانه طراحی و اجرا شد که در نوع خود طرحی بی نظیر به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی بیان کرد: این طرح از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است و تا پایان امسال زمینه بهره برداری از آن فراهم می شود.
اکبری گفت: آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در واحدهای مسکن مهر، اولویت این شرکت در شهرهای مختلف استان است و حتی در صورت اختصاص نیافتن بودجه نیز در این خصوص اقدامات لازم انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی نیز در جلسه شورای تامین مسکن که امروز /پنجشنبه/ برگزار شد، بر اتمام سریع طرح فاضلاب شهرک گلمان تاکید کرده بود.
بیش از 45 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی ساخته می شود که از این تعداد 40 هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.