بهرام صمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت نگاه مثبتی به بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان دارد و اعتبارات مطلوبی در این خصوص در نظر گرفته است.
وی درباره آغاز پرداخت قسمتی از مطالبه های فرهنگیان نیز گفت: پرداخت ها از امروز آغاز شده و شامل معوقات حق التدریسی ها، پاداش معلمان نمونه، حق الزحمه امتحانات سال 1395 و حقوق معوقه خرید خدمات آموزشی یا همان برون سپاری است.
به گزارش ایرنا امروز تعدادی از معلمان ارومیه ای در اعتراض به وضعیت معیشتی و نیز عدم دریافت مطالبه هایشان در محوطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تجمع کردند.
تجمع همراه با آرامش معلمان در ارومیه با دعوت از آنان به سالن اندیشه اداره کل آموزش و پرورش و گفت و گوی مسوولان با نمایندگان معلمان به پایان رسید.
این تجمع در حالی برگزار شد که روز گذشته پرداخت مطالبه های فرهنگیان از امروز شامل معوقات حق التدریسی ها، پاداش معلمان نمونه، حق الزحمه امتحانات سال 1395 و حقوق معوقه خرید خدمات آموزشی در خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شده بود.
میزان مطالبات فرهنگیان استان در زمینه معوقات حق التدریسی ها، پاداش معلمان نمونه، حق الزحمه امتحانات سال 1395 و حقوق معوقه خرید خدمات آموزشی یا همان برون سپاری 180 میلیارد ریال است.
تعداد بازنشستگان فرهنگی آذربایجان غربی در سال گذشته نیز بیش از یکهزار و 600 نفر بود که پاداش آنان افزون بر یکهزار میلیارد ریال است.
آذربایجان غربی دارای 38 هزار فرهنگی شامل تمامی کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی است.
این استان با جمعیت سه میلیون 80 هزار نفری خود دارای 566 هزار دانش آموز است.
3072/7125
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.