عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قطعا کاری که ترامپ انجام داده برای آینده کشورها و حتی آینده دیپلماسی درس عبرت خواهد بود و اعتماد کشورها به یک باره نسبت به این کشور سلب خواهد شد.

شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، بااشاره به اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در خروج از برجام،‌ اظهار کرد: این مهم اولین بار نیست که آمریکا در خصوص تعهدات بین المللی در مورد ایران بد عهدی می کند.

وی با بیان اینکه ما امروز فقط ۴+۱ را در قبال ایران داریم، تصریح کرد: بعد از این اقدام نابخردانه و سخیف آمریکا با برجام برای دیپلماسی جهانی و هر کشوری که پای میز مذاکره با آمریکا بنشیند، در تاریخ اقدامی مثال زدنی خواهد بود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاری که ترامپ انجام داده برای آینده کشورها و حتی آینده دیپلماسی درس عبرتی مهم خواهد بود و اعتماد کشور ها به یک باره نسبت به این کشور سلب خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی در بین ملت و دولت بعنوان نیاز امروز کشور، خاطرنشان کرد: اگرچه اختلافات سلیقه ای در خصوص برخی مسایل وجود دارد اما انچه که مهم است و غرب و تمام کشور های جهان به صحت ان یقین دارند، این است که ایران در خصوص سیاست های خارجی متحد است و مطمعنا در خصوص برجام هم که تصمیم نطام بوده است مردم و دولت همگی باهم متحد هستند.

برزگر تصریح کرد: امریکا با ملت و نظام اسلامی ایران مشکل دارد و در طول تاریخ نیز این مهم را بارها و بارها ثابت کرده است پس ملت و دولت باید با انسجام و وحدت ملی، پرداختن به اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات رهبر معطم انقلاب به توان داخلی خود تکیه کنیم و از بخش خصوصی و تولیدات داخلی حمایت کنیم و از این پیچ و خم هایی که دشمنان ایران و اسلام بر مردم کشورمان  اعمال میکند با موفقیت عبور و یکی پس از دیگری پشت سر میگذاریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.