امین رستم زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا برگزاری مناظره های دانشجویی با موضوعات مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در دانشگاه‌ها را زمینه ساز فرهنگ گفت و گوی سالم و منطقی عنوان کرد.
وی افزود: از هرگونه فعالیت فرهنگی که بتواند گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه را برجسته کرده و در ایجاد فضای نقد و نقدپذیری در چارچوب قوانین و اخلاق و به دور از تعصبات بیجا و اغراض کمک کند، حمایت می‌ کنیم.
وی با اشاره به رقابت 16 تیم شرکت کننده دانشجویی در این دوره از مسابقات، بیان کرد: در این مسابقات 150 نفر دانشجو و هیات علمی در بحث طراحی، تدوین و برنامه‌ریزی علمی و اجرایی مسابقات استانی مشارکت داشتند.
وی ادامه داد: تیم 'فرهنگ و هنر' از دانشگاه علمی کاربردی و 'گردون' از دانشگاه ارومیه توانست به ترتیب رتبه های اول و دوم این دوره از مسابقات را کسب کنند و به مسابقات منطقه ای راه یابند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: داوران در این مسابقات بر اساس مؤلفه های تدوین شده و با بی طرفی کامل بر اساس سبک و شیوه مناظره تیم‌ها به قضاوت پرداختند.
رستم زاده با تاکید بر اینکه بهترین محل پرورش اندیشه‌های اثرگذار در توسعه در دانشگاه رقم می‌خورد، اضافه کرد: اندیشه جهادی بهترین رهیافت کیفی پیشرفت پایدار کشور است.
به گزارش ایرنا ثبت نام از گروه‌های دانشجویی هفتمین دوره مسابقات منظره های دانشجویی از 20 فروردین سال جاری آغاز شد و تا 6 اردیبشهت جاری ادامه یافت؛ تاکنون هر هفت دوره این مسابقات به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شده است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.