امام جمعه ارومیه گفت: خروج ترامپ از برجام باعث بی‌اعتمادی بیشتر به آمریکا شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه، بااشاره به بدعهدی امریکا در خروج از برجام تصریح کرد:  این حرکت ترامپ نشان دهنده ایسنت که اعتمادی برای انها نیست و خیانت در خمیر مایه انها وجوددارد.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید سخنان رهبری را یک دستور بدانند که باید بدان عمل شود نه در حد خطابه و پیشنهاد تصریح کرد: معظم له بارها تاکید کرده بودند که نمی شود به امریکایی ها و هم پیمانانش اعتماد کرد، لذا بر مسئولین وظیفه است تا به تاکیدات و فرمایشات ایشان عمل کنید.
حجت الاسلام قریشی بااشاره به سخنان رهبری در دیدار با معلمان گفت: ایشان فرمودند؛ دوران تحصیل بهترین فرصت برای رشد و بالندگی علمی و روحی و معنوی دانش اموزان است و معلمین باید از این فرصت نهایت استفاده را در زمینه تعالی نسل اینده بکنند.
حجت الاسلام قریشی روزه خواری را مقابله با فرمان خدادانست و با تاکید براینکه  افرادی که  روزه نمی گیرند،باید حرمت رمضان و روزه داران حفظ کنند اظهار کرد: رمضان فرصتی برای معنویت است نه برای چپاول و افزایش پول و دارایی ، بازاریان نباید از این زمان برای افزایش قیمت برخی اقلام ضروری برای افزایش سود خود استفاده کنند.
حجت الاسلام قریشی گفت: اعضای خانواده باید سعی کنند همدیگر را به سمت معنویت سوق دهد و تلاش کنند ایمان در خانواده ها حکومت کند.
وی با بیان اینکه قران ایمان و عمل صالح را نور و کفر و بی ایمانی را ظلمت معرفی میکند تصریح کرد: انسانهایی ک دردنیا مومن، شیعه واقعی علی(ع) بوده و اعمال صالح انجام دادند در قیامت این نور وجودی انها ظاهر و افرادی ک ظالم و ملحد و بی ایمان بودند ظلمت وجودشان نیز در قیامت بر چهره شان نمایان می شود.
به گزارش ایسنا، تظاهرات مردمی ضد استکباری بعد از خطبه های نماز جمعه ارومیه همزمان با سراسر کشور در محکومیت عهدشکنی دولت استکباری امریکا در خروج یک جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی ملت ایران  برپاشد و مردم شهید پرور ارومیه یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سردادند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.