رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ایده i-pay به عنوان رتبه دوم و ایده ' کلکتور خورشیدی' و' کیف پول الکترونیکی سالین' به عنوان رتبه سوم این رقابت ها معرفی شدند و همچنین ایده ' دست بند نجات' نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
حسن حیدری با اشاره به اینکه 10 تیم از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت جاری به مدت سه روز در ارومیه با هم به رقابت پرداختند، ادامه داد: 10 ایده به مرحله دوم دهمین رویداد استارتاپ ویکند راه یافته بودند که پس از 54 ساعت بررسی توسط 14 تسهیل گر(منتور)، سه ایده به عنوان رتبه های برتر انتخاب شدند.
وی افزود: ایده های برتر به پارک علم و فناوری معرفی شدند تا حمایت های لازم در جهت اجرای آنها صورت بگیرد.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بیان کرد: این رویداد از ابتدای سال 1396 و با حضور علاقه مندان به کارآفرینی در آذربایجان غربی آغاز شده است و هر ماه یک بار اجرا می شود.
به گزارش ایرنا استارتاپ ویکند /Startup Weekend/ یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود.
در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای مثل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شود اما در این برنامه تنها 'اجرا' اهمیت فراوان دارد.
در این برنامه شرکت کنندگان همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده اند، ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌کنند.
در پایان برنامه تیم‌ها طرح های خود را به هیاتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌کنند.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.