عفت آقازاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره فرهنگی در کتابخانه مرکزی، کتابخانه های شهید باهنر و یار مهربان قولنجی ارومیه با تلاش پنج کتابدار برای مقاطع تحصیلی بالاتر از دوم ابتدایی به اجرا درآمده است.
وی اضافه کرد: مفاهیم پایه ای فلسفی در این محافل برای اعضای 8 تا 15 ساله طرح و با مشارکت کتابدار و اعضا به بحث گذاشته می شود.
وی افزود: پاسخ ها و نظرهای کودکان و نوجوان درباره یک موضوع بر روی تخته نوشته و توسط کتابدار و با همکاری اعضا به چالش کشیده می شود.
وی اضافه کرد: این تبادل نظر تا آنجا پیش می رود تا به یک نقطه نظر مورد قبول همه اعضای حاضر رسیده و خروجی دوره، یک نتیجه کابردی باشد.
وی با بیان اینکه این دوره با هدف آموزش تفکر عمیق به اعضای کم سن و سال کتابخانه ها پایه ریزی شده است، ادامه داد: آموزش تصمیم گیری برای کودکان و نوجوانان از رهگذر حل مسائل و پردازش اطلاعات و سوق دادن آنان به مطالعه برای یافتن پاسخ سوالات خود از اهداف مورد نظر این طرح به شمار می رود.
به گزارش ایرنا 13 کتابخانه عمومی در شهرستان ارومیه از طریق امانت دادن منابع مختلفی نظیر کتاب، نشریه و نرم افزار به عموم مردم خدمت رسانی می کند.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.