غلامحسین کردستانچی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهیل مسعود، کمیل اکبری، امیرحسین همتی، بردیا سعادت، کاریل داداش آده و عرفان حق نظری 6 بازیکن آذربایجان غربی هستند که در این اردو حضور می یابند.
وی با اشاره به حضور یاشار جوادی از ارومیه به عنوان مربی در این اردو، اظهار کرد: این اردو آماده سازی از امروز /17 اردیبهشت/ به مدت 10 روز در دانشگاه آمل برگزار می شود.
دبیرهیات والیبال آذربایجان غربی افزود: دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 سال آسیا از هشتم تا پانزدهم تیر سال جاری به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.
کردستانچی اظهار کرد: شانزدهیمن مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز از روز چهارشنبه / 19 اردیبهشت/ با حضور 15 بازیکن به مدت 10 روز در کمپ تیم های ملی تهران برگزار می شود و اسما سعیدی از ارومیه در این اردو حضور دارد.
وی ادامه داد: بازیکنان منتخب این اردو نیز به نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا که از 20 تا 27 خرداد سال جاری در 'شهر باک نین' ویتنام برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا، سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی به عنوان سرمربی، غلامرضا مومنی مقدم، حمید جعفرزاده، مهران زارع و یاشار جوادی به عنوان مربی، محمد امین شاکری به عنوان آنالیزور، مهدی خباز به عنوان بدنساز و مهرداد سعادت مهر به عنوان تراپیست بازیکنان را در اردوی آماده سازی همراهی می کنند.
تمرین های اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز زیر نظر ' الهام یافتیان ' به عنوان سرپرست، 'اعظم عیدی' به عنوان سرمربی، ابراهیم وادی به عنوان مشاور فنی، عباس علی‌اصغرپور به عنوان تمرین دهنده، ایمان شاهمرادزاده به عنوان آنالیزور، زهرا محمدی به عنوان ماساژور و سرگل علیزاده به عنوان مربی برگزار می شود.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال است و شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است؛ یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میر سعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.