محسن شکرنیا روز یکشنبه در جلسه هماهنگی سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، یوم الله 15 خرداد و روز جهانی قدس افزود: بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل را باید سال امام شناسی یا شناخت اندیشه ها و افکار بلند ایشان قرار دهیم.
وی، مطالعه دقیق وصیت نامه امام راحل توسط شخصیت های جهانی را نشان دهنده جایگاه امام خمینی (ره) در دنیا برشمرد و اظهار کرد: این در حالی است که ما هنوز این وصیت نامه غنی را به صورت دقیق مطالعه نکرده و به آن نپرداخته ایم.
وی با بیان اینکه دشمنان برای نابودی انقلاب شکوهمند اسلامی به فتنه های مختلفی همانند کودتای نظامی، ماجرای طبس، فتنه 88 وجنگ هشت ساله دست زدند، اضافه کرد: همه مسئولان و مردم باید با افتخار، چهل سالگی انقلاب اسلامی را به صورت مکرر در تریبون های مختلف بیان کنند تا عزت روزافزون ایران اسلامی با وجود توطئه های دشمنان برای جهانیان آشکار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال مراسم سالروز ارتحال امام راحل، سالگرد قیام 15 خرداد، شب های قدر و روز قدس تقارن یافته است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین دیدگاه های امام راحل بیشترین بهره را ببریم.
به گزارش ایرنا، امسال بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل است.
امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد سال 1368 ه ملکوت اعلی پیوست.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.