مسعود مامندی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این واحدهای مسکونی در مناطق محروم روستایی و به صورت یک شکل در متراژ 60 مترمربع ساخته می شود.
وی ادامه داد: سال گذشته نیز 18 واحد مسکونی مددجویی با چهار میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات دولتی احداث شد.
وی در خصوص تعمیر و بازسازی خانه های مددجویی بیان کرد: 90 خانه مسکونی با هزینه یک میلیارد و 320 میلیون ریالی نیز در سال گذشته مرمت و بازسازی شد.
وی با بیان اینکه برای توانمندسازی خانوارهای زیر حمایت کمیته امداد تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است، گفت: بر این اساس پارسال 286 خانواده مددجو پس از توانمندسازی و کسب درآمد از پوشش این کمیته خارج شده و به درآمد پایدار رسیدند.
مامندی پور اظهار کرد: سال گذشته برای 335 طرح اشتغال زایی بیش از 6 میلیارد و 338 میلیون ریال در رشته های دامداری، دامپروری، کشاورزی و صنفی هزینه شد.
وی همچنین از پرداخت تسهیلات وام کارگشایی به ارزش سه میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد و گفت: در سال گذشته 150 وام کارگشایی از 10 تا 50 میلیون ریال پرداخت شده که علاوه بر خانوارهای زیر پوشش شامل دیگر افراد دارای صلاحیت معرفی شده از طرف دستگاه های متولی شده است.
رئیس اداره کمیته امداد مهاباد در خصوص کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد نیز گفت: سال گذشته 137 مورد کمک جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 880 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در همین مدت بیش از هفت میلیارد و 800 میلیون ریال از راه صندوق صدقات و مشارکت های مردمی توسط خیران به کمیته امام خمینی مهاباد کمک شده است.
9 هزار و 209 نفر در قالب پنج هزار و 203 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد هستند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذبایجان غربی قرار دارد.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.