محمد اقوامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان ارز در بازرسی ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خوی از یک دستگاه سواری عبوری کشف شد.
وی همچنین از کشف 20 دستگاه لپ تاپ به همراه باطری و شارژر قاچاق در سردشت خبر داد و اضافه کرد: قاچاقچی این پرونده نیز پس از ارجاع به شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان به ضبط کالای قاچاق و پرداخت 240 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
وی قاچاق سیگار، البسه و دارو را از جمله بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده طی سال جاری در استان عنوان کرد و ادامه داد: در آخرین پرونده های قاچاق این کالاها، متخلفان به پرداخت 876 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی بیان کرد: این نهاد در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی، توجه ویژه ای به موضوع جلوگیری از قاچاق دارد و همه توان خود را برای صدور حکم های بازدارنده به کار می گیرد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق در کشور به شمار می رود و سالانه هزاران پرونده قاچاق این استان در تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می گیرد؛ این استان بیش از 960 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای ترکیه، عراق و نخجوان دارد.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.