غلامحسین کردستانچی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی جعفروند و امیرمحمد فلاحت‌خواه 2 بازیکن آذربایجان غربی هستند که در این فهرست حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه این اردو در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود، ادامه داد: بازیکنان حاضر از روز سه شنبه این هفته /18 اردیبهشت/ به مدت 10 روز در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور می یابند و زیر نظر مربیان تمرین می کنند.
وی افزود: نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا 30 تیر تا 6 مرداد امسال به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، اکبرمحمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان و وحید صادقی به عنوان مربی، مهدی احمدی به عنوان فیزیوتراپ، حسین خوریانی و امین علی اکبری به عنوان آنالیزور، محمود محمدی به عنوان ماساژور و بهمن سلطانی به عنوان مشاور فنی کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان در این اردو هستند.
این جوانان پیش از این عضو تیم ملی نوجوانان بودند و به همراه این تیم مقام چهارم آسیا و قهرمانی نوجوانان جهان را در سال گذشته کسب کردند.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.