مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از اجرای21 پروژه با هدف تقویت زیر ساخت گردشگری در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جلیل جباری با اشاره به پروژه های سرمایه گذاری تصریح کرد: با توجه به اعتبارات ملی و استانی تامین شده پروژه های مهمی با هدف تقویت زیرساختهای مقاصد، جاذبه ها و مناطق نمونه گردشگری در حال اجرا است و برخی طی چندین روز آینده شروع خواهد شد .

جباری افزود: برای این تعداد از پروژه های زیرساختی بالغ بر 150 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که عملیات اجرایی آنها در سال 97 ادامه داشته و یا به اتمام می رسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تعداد پروژه ها و میزان اعتبارات تخصیص یافته اضافه کرد: تعداد پروژه های زیرساخت گردشگری در سال 96 نسبت به سال 95 سه برابر شده است.

جباری ادامه داد: در توزیع اعتبارات طوری برنامه ریزی شده تا بتوانیم پروژه های مهم زیرساختی گردشگری شهر های مختلف استان را اجرا نمائیم.

وی با اشاره به اهم این پروژه ها گفت: از مهم ترین این پروژه ها می توان به راه دسترسی آبگرم قینرجه و احمد آباد تکاب- تقویت زیرساختهای گردشگری در تکاب – ادامه عملیات جاده سلامت کوه سیر در ارومیه و زیرساختهای لازم منطقه نمونه گردشگری کاظم داشی ارومیه – عملیات اجرایی کمپینگ گردشگری واوان و زیرساختهای گردشگری آبشار شلماش سردشت – زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری پردانان و خورج پیرانشهر – اجرای زیرساختهای گردشگری قرنقو و شرشر آواجخ در چالدران و ادامه عملیات کمپینگ گردشگری شاهین دژ و ساماندهی مجموعه تفریحی میر آباد سردشت اشاره کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.