به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمدرضا اسدی با بیان اینکه مسابقات جایزه بزرگ رشته کریتریوم روز ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور رکابزنانی از تمام استانهای کشور برگزار می شود، اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات آمادگی کامل را داریم.
وی از برگزاری مسابقه تمرینی این رقابت خبر داد و افزود: مسابقه تمرینی دوچرخه سواری جایزه بزرگ رشته کریتریوم همزمان با ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ارومیه با حضور تیم ملی دوچرخه سواری برگزار می شود.
این مسئول با بیان اینکه این مسابقه به صورت تمرینی بوده و داوران، رکابزنان و مربی تیم ملی دوچرخه سواری نیز در کنار سایر شرکت کنندگان خواهند بود، ادامه داد: جمعه هفته جاری شاهد برگزاری این رقابت تمرینی خواهیم بود.
این مسئول یادآور شد: رکابزنان روز جمعه ساعت ۹ تمرین خود را از پارک ائللرباغی ارومیه آغاز و پس از طی مسیر رینک بیرونی شهر ارومیه ، به سمت جاده مهاباد رکاب زده و در همان محل استارت، مسابقه تمرینی خاتمه می یابد.
رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه موفق تر این مسابقه اندیشیده شده است، گفت: مسابقات تمرینی به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت و در شرایط یکسان با مسابقه اصلی برگزار می شود.
اسدی از همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی در برگزاری این مسابقات تقدیر کرد و گفت: در تلاش هستیم به کمک دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزاری مسابقات دوچرخه سواری رشته کریتریوم، این مسابقه را به خوبی میزبانی کنیم.
خاطرنشان می شود فراخوان شرکت در مسابقات تمریینی جایزه بزرگ کشور رشته کریتریوم اعلام شده و به سه نفر از افرادی که موفق به کسی رتبه اول تا سوم در مسابقات تمرینی شوند، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 912765
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.