به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) آذربایجان غربی اظهار کرد: پرداختن به موضوعات حاشیه ای آسیب های جدی به اشاعه فرهنگ مهدویت وارد می کند.
وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به پرهیز از ترویج خرافه گرایی در مهدویت، بیان کرد: امام خامنه ای با اشاره به حساسیت آثار مخرب این موضوع، گسترش فرهنگ مهدویت را از نیازهای جامعه امروز می دانند.
امام جمعه ارومیه افزود: مسئله امامت و رهبری اگر به درستی در جامعه تبیین شود و جامعه به این باور برسد که امام شاهد و ناظر اعمال ما است، بسیاری از مشکلات در جامعه امروز وجود نخواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه وظایف جامعه در برابر ظهور امام زمان (عج) باید بازگو شود، اظهار کرد: عملکرد بنیاد و موسسه های فرهنگی فعال در این رابطه به گونه ای باید باشد که مردم حضور امام زمان (عج) را در جامعه احساس کنند.
حجت الاسلام قریشی افزود: اهل بیت واسطه ای برای فیض هستند و می توان برای حل مشکلات به آنان متوسل شد.
به گزارش ایرنا بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در سال 1379 شمسی و به پیشنهاد حجت الاسلام محسن قرائتی و با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی تاسیس شد؛ شعبه استانی این بنیاد در آذربایجان غربی در سال 1388 آغاز به کار کرد و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ریاست هیات امنای این بنیاد در استان را برعهده دارد.
3214/7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.