مدیرعامل انجمن خیریه نیکوکاری سلماس سلماس گفت: درمانگاه تخصصی خیریه بیماران سرطانی سلماس در انتظار اخذ مجوز از شبکه بهداشت است و مدت زیادی است اقدامی در این راستا نمی شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، احمد اصغری در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی نیکوکار عضو انجمن خیریه نیکوکاری سلماس با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت فرارسیدن هفته معلم،‌گفت: جای تقدیردارد که فرهنگیان بازنشسته سلماس باوجود حقوق اندک خود کمک به نیازمندان راازیادنبرده اند و سالیانه 30 میلیون تومان به این انجمن خیریه کمک می کنند.

اصغری افزود: این مقدار کمک مالی فرهنگیان نیز در پایان هرسال بین مدارس تقسیم بندی می شود تا توسط مدیران و مسئولین مدارس برای دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند هزینه شود.

مدیرعامل انجمن خیریه نیکوکاری سلماس خاطرنشان کرد: کمک به درمان بیماران بی بضاعت، کمک به تهیه جهیزیه خانواده های نیازمند ، تامین مایحتاج خانوارهای تحت پوشش و انجام تعمیرات مسکن و ... از جمله خدمات بی شمار این انجمن خیریه به مردم نیازمند شهرستان است.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولین شبکه بهداشت شهرستان در اعطای مجوز فعالیت به درمانگاه خیریه بیماران سرطانی اشرافی سلماس، تصریح کرد: برای تجهیز و پارتیشن بندی این درمانگاه خیریه حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده اما مدت طولانی است در زمینه اخذ مجوز همکاری لازم صورت نمیگیرد و از مسئولین امر انتظار حمایت داریم تا بتوانیم به بیماران سرطانی بی بضاعت ارائه خدمات دهیم .

اصغری تصریح کرد: در تلاش برای جذب مشارکت شرکت بین المللی نیک نفس جهت ایجاد و تجهیز مرکز درمانی دیالیز در شهرستان سلماس در فضایی به مساحت ۱۰۰۰ متر و با اخرین متدهای درمانی و تجهیزات کشور المان هستیم .

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از فرهنگیان بازنشسته خیر و عضو در این انجمن خیریه توسط مسئولین تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.