خالد ایلخانی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مدارس در مناطق محروم و روستایی احداث می شود، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها 112میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: برای گرامیداشت یاد شهید 'محمود صارمی' نخستین شهید قلم و روز خبرنگار یکی از مدارس در حال ساخت در روستای 'کانی الله سیده' از توابع بخش سیمینه بوکان به نام مدرسه خبرنگار نامگذاری می شود.
ایلخانی زاده با بیان اینکه 20 درصد مدارس ساخته شده در بوکان خیرساز است، اظهار کرد: خیران مدرسه ساز این شهرستان تاکنون 35 مدرسه با 88 کلاس درس ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده اند.
وی افزود: در سال گذشته 6 باب مدرسه با 14 کلاس درس در 6 روستای شهرستان بوکان احداث شده که برای اجرای این طرح ها هشت میلیارد ریال هزینه شده بود.
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز بوکان با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال سردار بوکان یک باب مدرسه پیش ساخته برای زلزله زدگان استان کرمانشاه تامین کرده است، گفت: مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان نیز یک باب واحد آموزشی پیش ساخته برای مناطق زلزله زده ارسال کرده که در مجموع برای هر 2 واحد آموزشی مبلغ 180میلیون ریال هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، مجمع خیران مدرسه ساز بوکان فعالیت خود را از سال 1386 شمسی آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر عضو دارد.
این شهرستان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3072/7510/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.