مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این گزارشگر از سال 1393 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است، گفت: 'میر رضا ذاکری' جوان ارومیه ای و جوان ترین گزارشگر فوتبال کشور از سری بازی های هفته 33 لیگ دسته یک فوتبال را عصر امروز /دوشنبه/ در ورزشگاه یادگار امام (ره)، قم گزارش می کند.
سجاد خوبدل افزود: این گزارشگر فوتبال در سال 1393 از بین 700 داوطلب مشتاق برای شرکت در تست گزارشگری برای رادیو جوان، نفر سوم شد و همکاری اش با این رسانه شنیداری را آغاز کرد.
وی اضافه کرد: میر رضا ذاکری چندین سال به عنوان گزارشگر با رادیو ورزش و برنامه 'سیری در ورزش' سیمای آذربایجان غربی همکاری کرده و چند سال نیز با رادیو جوان در تهیه گزارش های مختلف اجتماعی فعال بوده است.
به گزارش ایرنا 'رضا ذاکری' متولد سال 1378 در ارومیه بوده و در سال 1392 و پس از کسب موافقت مسئولان تیم فوتبال شهرداری ارومیه، گزارشگری برای لیگ دسته 2 فوتبال کشور را شروع کرده است.
اولین گزارش میر رضا ذاکری مربوط به دیدار تیم های شهرداری ارومیه و صنعت ساری در لیگ دسته 2 فوتبال کشور در سال 1393 بوده است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.