مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: خانواده بیش از 1500 زندانی تحت پوشش کمیته امداد استان قراردارند.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه  آدربایجان غربی گفت:در سطح استان ،جمعا  ۶۷ هزار و دو خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که ازاین تعداد 1547 خانواده زندانی در سطح استان از کمک های کمیته امداد بهره مند هستند.

وی با اشاره به کمک هزینه های پرداختی به خانواده های زندانی افزود:این کمک هزینه ها در سال ۹۶ تحت عنوان مستمری،مساعدتهای بلاعوض و وام،به مبلغ ۵ میلیارد و ۴۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده است.

سهندی در رابطه با خدمات این مجموعه به خانواده های زندانی نیازمند نیز گفت: خدماتی همچون خدمات درمانی ،مشاوره ای،فرهنگی(مانند هزینه های تحصیلی دانش آموزی و دانشجویی)،آموزش مهارت های لازم برای خانواده ها جهت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ،  آموزشی و مهارت افزایی اشتغال، اعطای وام اشتغال و همچنین خدمات طرح محسنین (رسیدگی به فرزندان خانواده) از جمله خدمات ویژه ای هستند که از سوی کمیته به خانواده های زندانی نیازمند ارائه میشوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی همچنین ادامه داد:  تا زمانی که زندانی(سرپرست) از زندان آزاد شود و یا خانواده ایشان از محل اجرای طرح های اشتغال کمیته امداد ،توانمند شوند، این خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی باقی خواهد ماند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.